HERKULES HOPPBAKKE

Her kan nye og gamle medlemmer presentere seg selv om de har lyst

HERKULES HOPPBAKKE

Postby herkules1 on 29 Oct 2008 02:02

Hei alle, flott arbeid som er startet her. Takk til "Ildsjelene" GODT JOBBET!
Jeg er i 30 åra fra Sørlandet . Var ekstremt flink JV som barn, hadde taler fra 7-årsalderen osv.Sluttet i 18 årsaldern etter mange år med dårlig samvittighet og dobbeltliv . Da jeg sluttet håpet jeg bare at jeg fikk noen frie år før Harmageddon.. Veldig irriterende i dag å tenke på de rare tankene jeg hadde som barn.
Ble heldigvis aldri døpt .
herkules1
 
Posts: 9
Joined: 24 Aug 2008 23:31

Re: HERKULES HOPPBAKKE

Postby janemissy on 30 Oct 2008 10:29

Hei Herkules!

Velkommen til forumet!

Vi blir stadig flere, og godt er det! :D
Ser frem til å høre mer fra deg. Godt at du ikke er døpt, tenker at alt liksom er litt lettere da, men du har vel kanskje en annen erfaring med det?

Vennlig hilsen

Jane
janemissy
 
Posts: 57
Joined: 22 Apr 2008 11:21

Re: HERKULES HOPPBAKKE

Postby Pegasus on 31 Oct 2008 18:16

Velkommen fra meg også. Kjenner godt igjen dette med å være så fryktelig flink. Det "flinkeste" jeg har gjort, er likevel å komme meg ut av JV.
Pegasus
 
Posts: 118
Joined: 15 Apr 2008 11:29

Re: HERKULES HOPPBAKKE

Postby herkules1 on 01 Nov 2008 22:56

Hei, takk for varm velkomst. Jeg som er udøpt har ikke opplevd særlig med problemer med relasjon til familie osv. min situasjon kan ikke sammenlignes med de av dere som er utstøtt.
Da jeg gikk på grunnskolen var planen å døpe meg da jeg begynte på vgs.Da skulle jeg slutte dobbeltlivet, "tone flagg" og si at jeg var stolt JV til de nye klassekameratene. Det motsatte skjedde.Jeg fortsatte å skjule hvem jeg var, skulket skolen første dagene etter jul f.eks for å slippe å lyve om gaver osv. Det som skjer er at en blir en person som ingen egentlig kjenner skikkelig fordi en slipper ingen inn på seg. Tilslutt kan jeg en kanskje si at menneskefrykten eller frykten for å skille seg ut reddet meg.. i tillegg til at jeg var svak for kjekke jenters virkning på en pubertal ungdom. ;) Til JV ungdom som har veldig lyst til å døpe seg vil jeg si:
Prøv å vent med dåpen, du er en annen person når du er 20 år enn du er når du er 15.
herkules1
 
Posts: 9
Joined: 24 Aug 2008 23:31

Re: HERKULES HOPPBAKKE

Postby herkules1 on 01 Nov 2008 22:56

Hei, takk for varm velkomst. Jeg som er udøpt har ikke opplevd særlig med problemer med relasjon til familie osv. min situasjon kan ikke sammenlignes med de av dere som er utstøtt.
Da jeg gikk på grunnskolen var planen å døpe meg da jeg begynte på vgs.Da skulle jeg slutte dobbeltlivet, "tone flagg" og si at jeg var stolt JV til de nye klassekameratene. Det motsatte skjedde.Jeg fortsatte å skjule hvem jeg var, skulket skolen første dagene etter jul f.eks for å slippe å lyve om gaver osv. Det som skjer er at en blir en person som ingen egentlig kjenner skikkelig fordi en slipper ingen inn på seg. Tilslutt kan jeg en kanskje si at menneskefrykten eller frykten for å skille seg ut reddet meg.. i tillegg til at jeg var svak for kjekke jenters virkning på en pubertal ungdom. ;) Til JV ungdom som har veldig lyst til å døpe seg vil jeg si:
Prøv å vent med dåpen, du er en annen person når du er 20 år enn du er når du er 15.
herkules1
 
Posts: 9
Joined: 24 Aug 2008 23:31


Return to Entréen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron