hei på dere!

Her kan nye og gamle medlemmer presentere seg selv om de har lyst

hei på dere!

Postby pragmatikeren on 17 Sep 2008 18:55

Jeg ble anbefalt denne siden av min søster(endelig ryggrad)Har aldri døpt meg(HELDIGVIS)men støtter min søster og har sagt klart ifra til våre foreldre at hvis ikke min søster er god nok for dem er ikke de god nok for meg.Selv om hele slekta vår er gjennomsyra av denne religionen,og har splittet hele familien i flere tiår,trodde jeg virkelig ikke at de ville kutte ut omgangen med sin minste datter.Vi har for noen år siden mistet en bror da han var 22 år,og trodde vel kanskje naivt nok at de da ikke ville kutte båndene til noen av de andre.Men denne religionen er så skremmende hjerteløs at det går utover liv og helse på dem som blir utstøtt,eller enda verre.(i deres øyne)...trekker seg.
Håper de en dag kan få åpnet øynene....men har egentlig gitt opp :( tenk at de kaster vekk livet sånn!!Livet er NÅ!!Ikke etter "Harmageddon")Det er jo egentlig synd på de,tenk på alt de nå går glipp av med barn og barnebarn.Og egentlig,innerst inne ville de nok helst hatt et normalt liv tror jeg.Hva tror dere?
pragmatikeren
 
Posts: 15
Joined: 16 Sep 2008 23:00

Re: hei på dere!

Postby camani on 17 Sep 2008 20:18

Hei!
Fint å se at søstra de har deg også!
Klem
camani
 
Posts: 28
Joined: 01 Aug 2008 22:26
Location: Sandefjord

Re: hei på dere!

Postby pragmatikeren on 17 Sep 2008 22:43

Takk lillesøss,tenker vi skal være glad vi har hverandre ,ja:) Er nok mange som ikke har noen i det hele tatt når de finner ut av ting.Er så deilig å føle seg "normal".Herregud hvor mange ganger har vi ikke prøvd å forsvare jv når folk har vært kritiske .Med svada vi har lært siden vi var knøttsmå.Hele opplegget er jo en hjernevaskings-skole.Grøss og gru,hvor herlig livet er uten!!! :o :lol:
pragmatikeren
 
Posts: 15
Joined: 16 Sep 2008 23:00

Re: hei på dere!

Postby Solstrålen on 22 Sep 2008 15:09

Atreyu wrote:Velkommen, pragmatiker!

Utrolig å se at det er så mange innpå her som beretter om JV-familie som kutter alle bånd til dem som trekker seg eller blir utstøtt. Når jeg forklarer dette for folk som ikke kjenner JV så godt vil de knapt tro det; "nei, de kan da ikke ta det bokstavelig?"


Helt uforståelig for folk som ikke har kjennskap til JV... Har opplevd å få ganske sjokkerte ansiktsuttrykk og blikk når jeg har fortalt hvordan det er!
Solstrålen
 
Posts: 13
Joined: 15 Sep 2008 10:27


Return to Entréen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron