HeiHei

Her kan nye og gamle medlemmer presentere seg selv om de har lyst

HeiHei

Postby camani on 03 Aug 2008 13:53

Jeg "snublet" over forumet for ett par dager siden og syns igrunn det var interessant lesning ;)

Jeg er født og oppvokst inne JV og hadde det igrunn helt greit. Da jeg var 20 skilte mamma og pappa seg, for da orket ikke pappa mer. Vi syns jo så klart det var helt grusom da han ble utstøtt. Jeg flyttet etterhvert sammen med en venninde og mamma giftet seg på nytt med en koslig mann. Etterhvert som alle vennindene giftet seg skled jeg vel mer og mer bort fra "sanheten". Min yngste søster fikk først samboer og forsvant ut. Jeg gikk mindre og mindre på møter og hadde mindre og mindre kontakt med "vennene" der. For litt over syv år siden ble jeg sammen med min kjære, og etter noen måneder flyttet vi sammen. Og da begynte så klart noen av de "elste" å ringe. Skulle ha oss til å gifte oss slik at jeg kunne fortsette. Men da var jeg så langt ute allerede at jeg til og med hadde fått tid til å tenke litt selv.... Også skulle de jo absolutt ha med med på et møte der det satt to-tre elste som skulle lekse opp for meg hvor galt alt det der var. DET kunne de bare driti i.
Jeg har fortsatt en mor og stefar som er med, og en gift søster med barn som er med. Men jeg har nok vært heldigere en de fleste go jeg har pappa og ei annen søster som heller ikke er med mer. Hadde jo også fått en del venner utenfor. Også har jeg jo min kjære og våre to små som jeg har det kjempe fint sammen med. Sviger-familien min har jeg også vært kjempe heldig med!

Snublet over forumet da jeg satt på nettet og skulle finne noe å bruke "mot" mamma. Hun får noen raptusser innimellom der hun finner ut at hun kan jo egentlig ikke ha noe med meg å gjøre for det blir jo det samme som å godta at vi ikke er gift og bla bla bla. Skjønner jo nå hvorfor hun har begynt igjen da jeg så utdag fra den nye boka de fikk på stevne! Så da kan hun igrunn kose seg der hjemme med to døtre, to svigersønner og fire barnebarn mindre.

Selv om jeg ikke hadde det noe spesielt ille når jeg var med, så har jeg det tusen ganger bedre nå. Savner ingen ting av det og kommer aldri til å gå tilbake. Men nå som jeg har fått litt impulser utenfor og fått tenkt litt selv... Så blir jeg ganske skremt av hvor stor makt de har over medlemene sine, og hvor hjernevasket de blir.

Yup, det var lit om meg
camani
 
Posts: 28
Joined: 01 Aug 2008 22:26
Location: Sandefjord

Return to Entréen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron