noen som kan oppdatere meg litt??

Her omgås vi og diskuterer allmenne saker

noen som kan oppdatere meg litt??

Postby marihøna on 27 Dec 2008 11:57

Hei jeg er ny her, trakk meg fra jv i 1997 etter å vært medlem fra fødsel av,alle i familien min er jv, men de prater naturligvis ikke om nye oppdagelser og nye ting som skjer innenfor. Har jo lest litt på forumet her om at de bla annet skal droppe bokstudiet,det har ikke jeg hørt et ord om fra mine foreldre, litt merkelig igrunn at de ikke "tør" å nevne det ....Det eneste jeg får høre fra foreldrene mine er at det er bare måneder igjen til harmageddon kommer, og da vil både jeg og barna mine dø om jeg ikke tar til fornuften og kommer tilbake...veldig hyggelig i grunnen:-).. Men det har jeg hørt i i 12 år, så det er jeg vant til. Men om noen kan oppdatere meg litt om nye forståelser og slikt hadde jeg satt pris på det.
marihøna
 
Posts: 10
Joined: 27 Dec 2008 11:36

Re: noen som kan oppdatere meg litt??

Postby marihøna on 27 Dec 2008 16:02

Så det jeg stadig fikk høre da jeg var jv at 1914 generasjonenen ikke skulle dø ut før harmageddon kom,har de altså gått bort i fra??
marihøna
 
Posts: 10
Joined: 27 Dec 2008 11:36

Re: noen som kan oppdatere meg litt??

Postby herkules1 on 27 Dec 2008 17:27

bara en liten avsporing..Jeg vet at det sto veldig tydelig i ressonner-boka at generasjonen ikke skal dø ut..Denne boka blir jo veldig mye brukt fortsatt, er senere utgivelser av denne boka endret eller hva..?
herkules1
 
Posts: 9
Joined: 24 Aug 2008 23:31


Return to Stuen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron