Spesiell grunn?

Her omgås vi og diskuterer allmenne saker

Spesiell grunn?

Postby Muldvarp on 21 Nov 2008 23:18

Er det noen spesiell grunn til at skrikerommet er kun for medlemmer?

Eller tar jeg feil her?
User avatar
Muldvarp
 
Posts: 12
Joined: 21 Nov 2008 22:59

Re: Spesiell grunn?

Postby Muldvarp on 22 Nov 2008 00:09

Takk for svar.
Men er ikke dette forumet for alle?, skulle ikke alle kunne lese om dette forumets sorger og gleder?

Da burde jo skrikerommet kunne sees av alle, siden forumet står for åpenhet og ærlighet, eler tar jeg feil igjen?
User avatar
Muldvarp
 
Posts: 12
Joined: 21 Nov 2008 22:59

Re: Spesiell grunn?

Postby Muldvarp on 22 Nov 2008 00:45

[quote="Bent C Larsen"]Hei igjen,
Hvordan kan det ha seg at du introduserer deg på forumet uten å hilse og starter med å kritisere vårt behov for diskresjon, selv etter at jeg forklarte deg grunnen ovenfor?

For det første fikk jeg beskjed om ikke å hilse på fremmede mennesker som barn, er det galt?
Idag er jo media fult av advasler om hvordan barn ikke skal hilse på fremmede, så se på meg som et barn i så måte.

Grunnen er enkel, hvis en har noe å skjule så er det en grunn, kun det jeg lurte på.
Hva er grunnen til at en ikke kan ha skrikerommet offentlig. Er det skammelig på noe måte.
User avatar
Muldvarp
 
Posts: 12
Joined: 21 Nov 2008 22:59

Re: Spesiell grunn?

Postby Muldvarp on 22 Nov 2008 01:05

[ Hensikten med det er at vi trenger et rom der vi kan ta ut litt mer frustrasjon uten å risikere å støte surfere som ikke helt forstår hvordan vi avhoppere har det og kanskje blir litt støtt av det vi har på hjertet.

Er ikke dette samme metoden jehovas vitner bruker da, ikke støte noen fra seg med å fortelle om utstøtelse og harmageddon?
User avatar
Muldvarp
 
Posts: 12
Joined: 21 Nov 2008 22:59

Re: Spesiell grunn?

Postby Muldvarp on 22 Nov 2008 01:05

[ Hensikten med det er at vi trenger et rom der vi kan ta ut litt mer frustrasjon uten å risikere å støte surfere som ikke helt forstår hvordan vi avhoppere har det og kanskje blir litt støtt av det vi har på hjertet.

Er ikke dette samme metoden jehovas vitner bruker da, ikke støte noen fra seg med å fortelle om utstøtelse og harmageddon?
User avatar
Muldvarp
 
Posts: 12
Joined: 21 Nov 2008 22:59

Re: Spesiell grunn?

Postby Muldvarp on 22 Nov 2008 01:46

[quote="Atreyu
Jeg husker godt den metoden - ikke snakke om noe omstridt eller negativt. Det er akkurat det samme selgere gjør - passe på å kun snakke om det som er fordelaktig.

En god selger`selger mye, en dårlig selger`selger lite, skal en være ærlig eller ikke`?

En ærlig selger`har faste kunder, en falsk selger`får dårlig rykte og mister kunder.

Hva er best mon tro?
User avatar
Muldvarp
 
Posts: 12
Joined: 21 Nov 2008 22:59

Re: Spesiell grunn?

Postby Muldvarp on 22 Nov 2008 14:43

[quote="Scorpionen"]Hei
Alle har rot, alle har skitt, alle har en eller annen grad av mangel på struktur. I denne konteksten vil det være sosialt uklokt å bruke sine bakdeler som front. Behovet for å rydde noe bort på et kott finner man i selv de beste familier. Det betyr ikke dermed at alle familier med det kott er dårlige...

Gjelder dette organisasjonen jehovas vitner også, da kan jo valget være dumt. Skulle en forkaste guds organisasjon bare fordi enkeltmennesker har skuffet en rett opp i ansiktet, det henger ikke på greip. Mennesker feiler daglig, selv guds profeter i bibelsk tid feilet, men det ville jo være ufornuftig å forkaste gud av den grunn. Skulle en flytte tl en øde øy bare fordi regjringen i landet skuffer en på mange områder?, noe selv en ny og tilsynelatende bedre regjering også vil komme til å gjøre. Du ser at det blir for dumt.

Spørsmålet til trådstarter er for meg like merkelig som: Vi er jo alle født nakne..."hvorfor har vi på lag av klær av forkjellig funksjon og utforming?"

Svaret er ikke så merkelig som du kanskje tror.
Svaret står i 1.mosebok.
User avatar
Muldvarp
 
Posts: 12
Joined: 21 Nov 2008 22:59


Return to Stuen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron